Mindfulness

Metoda psihologică dezvoltată de Kabat-Zinn și derivată din spiritualitatea Zen, reduce dovedit stresul, anxietatea și chiar durerea fizică, fiind folosită în toate clinicile de psihoterapie, boli cronice dar și în școli și gradinițe.

 

Ce este mindfulness de fapt?

  • a trăi deliberat conștient de momentul prezent (a te trezi din comportamente automate/învățate automat pentru a participa și a fi prezent la viața ta)
  • fără critică sau respingerea momentului (a observa consecințele, a discerne ce este folositor și ce este dăunător- dar a renunța la evaluări, evitări, reprimări, blocări ale momentului prezent)
  • fără să te atașezi de un moment (a trăi fiecare nou moment care apare, în loc să ignori prezentul prin agățarea de trecut sau așteptând și proiectând viitorul)

La ce mi-ar putea folosi mindfulness?

  • REDUCE SUFERINȚA (tensiunea, stresul) ȘI CREȘTE FERICIREA
  • REDUCE DUREREA FIZICĂ RESIMȚITĂ ÎN AFECȚIUNILE CRONICE (LOMBALGII, ARTROPATII, NEUROPATII, BOLI AUTOIMUNE, CANCER)
  • REDUCE SIMPTOMELE DE ANXIETATE ȘI DEPRESIE
  • CREȘTE CONTROLUL ASUPRA PROPRIEI MINȚI (poți opri mintea și emoțiile din a te conduce pe tine)
  • EXPERIMENTEAZĂ REALITATEA AȘA CUM ESTE (trăiește viața cu ochii larg deschiși, experimenteaza conexiunii tale cu universul și valoarea ființei tale)

Exista si o alta forma in afara de meditatie si yoga?

Toți am auzit de yoga și meditație dar deseori spunem că nu avem timp pentru asta în programul nostru aglomerat. Pe lângă strategiile potrivite pentru a găsi acest timp, există variante de a beneficia de avantajele Mindfulness printr-o variantă ușor de accesat, pe care să poți să o faci oriunde și oricând (când stai în trafic, la muncă, în pauză sau în vacanță).

În Clinica Hope predăm pacienților și clienților noștri principii de mindfulness și acceptare radicală dezvoltate de Marsha Linehan în terapia dialectic-comportamentală. Ele reduc suferința adusă de anxietate, furie surdă sau depresie ca și dezechilibrele emoționale.

Programul nostru denumit ”Mindfulness la purtător” constă din teorie și exerciții practice care să ducă la o trăire conștientă a vieții, pas cu pas.

Avem  3 CE să facem ca să fim mindful (Observă, Descrie, Participă) și 3 CUM să facem aceste 3 acțiuni (Pe rând, Eficient,  Fără evaluări negative/etichete).

Pentru înscrieri apasa butonul verde:

VREAU SĂ PARTICIP LA ATELIERUL ”MINDFULNESS LA PURTĂTOR”

Daca vrei sa stii mai multe despre mindfulness, acceseaza link-ul:

 9 idei mindfulness pentru o vacanta mai frumoasa