Tratament Atacuri de Panica
19 martie 2018
Bogdan Soceanu
19 martie 2018

Tratament anxietate – Workshop ”Dincolo de frica”

tratament anxietate

Workshop ”Dincolo de frică”

tratament anxietate

Foarte mulți oameni suferă de anxietate și atacuri de panică, 1 din 3 persoane având viața afectată din cauza acestor simptome îngrijorătoare și supărătoare. Tulburările de anxietate răspund repede și relativ ușor dacă se apelează la un tratament pt anxietate adecvat, nefiind de fapt deloc afecțiuni grave. Însă  lipsa de informații ne determină pe mulți să apelăm la internet pentru a afla ce ni se întâmplă și cum putem scăpa de simptome, doar ca să aflăm povești ingrozitoare despre anxietăți interminabile și imposibil de tratat, care ne sperie și evident ne înrăutățesc starea. Medicii nu au de multe ori timpul să ne explice pe înțelesul nostru ce e cu anxietatea și atunci simptomele se extind cucerind noi și noi ”teritorii” din viețile noastre.

Și totuși un om informat e un om pe jumatate tratat. Dar de unde putem afla informațiile corecte pentru un tratament de anxietate?

Pentru a elimina aceste probleme, am creat special un curs. Un curs despre inamicul numit ANXIETATE. Un curs complet despre cum apare și cum dispare ea din viețile noastre. Un workshop despre ce este ”Dincolo de Frică”

Este un workshop de psihoeducatie si psihoterapie, creat special pentru toți cei care suferă de Tulburari de anxietate si  Atacuri de panica.

In cadrul acestui program punem impreuna cunostinte din domeniile: neurobiologiei, psihoterapie, si mindfulness pentru a va oferi cele mai relevante informatii si tehnici necesare unui tratament de anxietate si pentru atacul de panica.

Ce vei afla?

• Cauzele principale ale anxietatii.
  • Identificarea proceselor care duc la atacul de panica.
  • Cum se produc simptomele fizice intr-un atac de panica.
  • Cum putem iesi din cercul vicios al anxietatii.
  • Cum putem identifica semnele prevestitoare ale unui atac de panica.
  • Cum putem preintampina un atac de panica.

Ce vei învăța?

• Noi modalitati de a gandi si actiona care duc la scaderea anxietatii.
  • Tehnici de mindfulness si relaxare.
  • Tehnici de management a stresului.
  • Tehnici de autocontrol.
  • Metodele de tratament pt anxietate

Urmatorul worshop va avea loc pe 31 martie, de la ora 10.00-14.00 și va fi condus de:

doi profesioniști cu îndelungată și amplă experiență în tratamentul acestor tulburări.

Cursul va avea loc la sediul CLINICII HOPE , situat în sectorul 1, vizavi de Piața Domenii, pe Str Virgil Pleșoianu, nr 79 A, București.

Atelierul costă 120 ron, locul se rezervă odată cu plata în avans.

Te poți înscrie apăsând pe butonul de mai jos

DORESC SA MA INSCRIU