Test Anxietate

Este posibil sa ai anxietate?

Anxietatea este caracterizata ca o multitudine de simptome fizice deranjante, destul de  intense si ingrijoratoare, in general caracterizate prin frica. Ele sunt uneori insotite  de o stare personala de neliniste, ingrijorare sau panica. Se detecteaza destul de usor cu ajutorul unui test de anxietate.

Tulburarile de anxietate sunt cele mai frecvente tulburari psihice. Pe intreg parcursul vietii inregistreaza o prevalenta de 28.8%  conform (Kessler RC, 2005). Pe scurt asta inseamna ca aproape 1 din 3 oameni va avea o forma de tulburare de anxietate pe parcursul vietii. Asadar este ceva foarte des intalnit si destul de simplu de tratat. Insa care trebuie tinut sub control, mai ales datorita stresului foarte des intalnit in vietile noastre.

În Europa sunt prea des întâlnite tulburarile psihice și bolile neurologice. Conform celui mai recent studiu efectuat, 165 de milioane de oameni suferă de o tulburare emoțională precum anxietatea, depresia, insomnia sau demența. Acestia reprezinta aproape 38% din populație.

Despre testul de anxietate

Acest test contine o serie de intrebari referitoare stari de anxietate intalnite la oameni. Este destinat identificării severității simptomelor de anxietate la adulți.

O serie de studii au demonstrat că acest test de anxietate este relevant la identificarea urmatoarelor simptome:

• simptome de panică: Sindrom de panică cu sau fără agorafobie.
  • simptome de anxietate generalizata: fobie socială sau agorafobie fără simptome de panică.

Inventarul Beck vizează o simptomatologie psihologică și fiziologică caracteristică sindromului de panică.

Completarea unui test anxietate

Este indicat sa citesti fiecare intrebare cu atentie. Incearca sa determini cat mai exact trairile pe care le-ai avut in ultimele luni si sa raspunzi conform acestora. Cu cat esti mai sincer in acest chestionar cu atat raspunsul sau si interpretarea psihoterapeutului vor fi mai eficiente.

Confidentialitatea ta este foarte importanta. Rezultatele acestui test sunt disponibile doar pt tine.

Pentru a completa testul, este necesar să răspundeți corect la toate întrebările.

Te asigurăm de faptul că datele tale personale sunt protejate prin măsuri specifice de securitate conform Politicii de Confidențialitate.

Inventarul de anxietate Beck

Incepeti testul:

Trebuie să specifici un text.
Trebuie să completezi acest câmp.
Call Now ButtonPROGRAMEAZA-TE