Programul Mindfulness la purtator | Clinica Hope

Echilibrul emotiilor prin Mindfulness

– esti adesea cu gândul în altă parte,
– te trezesti ca faci lucrurile automat,
– esti fara energie si chef de viata,
– actionezi impulsiv,
– iti este dificil să opresti gândurile care se repetă, oricât de tare ai încerca.
Alteori, durerea emoțională, stresul zilnic sau anxietatea pare să temacine și să ne consume energia și să nu ne mai putem concentra pe o sarcina atunci când este nevoie.
Prin „Mindfulness la purtător” înveți abilități de practică zilnică a  Mindfulness-ului, pentru a reuși să te reconectezi cu tine. Vei fi mai conștient de viața ta interioară și exterioară. Vei invata cum să acționezi pentru a-ți reduce suferința și a-ți crește starea de bine.

Mindfulness

Metoda psihologică dezvoltată de Kabat-Zinn și derivată din spiritualitatea Zen, reduce dovedit stresul, anxietatea și chiar durerea fizică, fiind folosită în toate clinicile de psihoterapie, boli cronice, dar și în școli și gradinițe.

Ce este mindfulness de fapt?

  • a trăi deliberat conștient de momentul prezent (a te trezi din comportamente automate/învățate automat pentru a participa și a fi prezent la viața ta)
  • fără critică sau respingerea momentului (a observa consecințele, a discerne ce este folositor și ce este dăunător – dar a renunța la evaluări, evitări, reprimări, blocări ale momentului prezent)
  • fără să te atașezi de un moment (a trăi fiecare nou moment care apare, în loc să ignori prezentul prin agățarea de trecut sau așteptând și proiectând viitorul)

Beneficii atelier mindfulness

  • te va ajuta să îți schimbi comportamentul impulsiv și dependent de emoții,
  • vei putea să îți crești capacitatea de a observa, înțelege și remodela propria-ți minte și vei dobândi abilitatea de a cunoaște realitatea din mai multe perspective,
  • vei învăța să fii prezent în viață fără a evita și/sau suprima experiențele  – cu noi dar și cu ceilalți,
  • vei învăța cum să îți reduci emoțiile negative (anxietate, furie), observând cu o stare de curiozitate și deschidere propriile experiențe, vei ajunge în timp la o înțelegere și o claritate mai mari ale ființei tale,
  • te va învăța că oricine poate să practice o formă de mindfulness.

Mindfulness la purtător: cum va decurge

 Vei învăța să practici 6 abilități,

  • Abilități „ce” – observă, descrie și participă,
  • Abilitățile „cum”  – non-evaluativ, câte un lucru pe rând, eficace,
  • Vom povesti despre echilibrul între mintea rațională și cea emoțională,
  • Vei învăța ce este mintea înțeleaptă și cum să o accesezi,
  • Vei învăța exerciții prin care să aplici Mindfulness în viața de zi cu zi,
  • Vei învăța cum să depășești obstacolele din fața practicării Mindfulness.
utilitate mindfulness

Cu ce ma poate ajuta mindfulness?

  • REDUCE SIMPTOMELE DE ANXIETATE ȘI DEPRESIE
  • REDUCE SUFERINȚA (tensiunea, stresul, depresia) ȘI CREȘTE FERICIREA
  • REDUCE DUREREA FIZICĂ RESIMȚITĂ ÎN AFECȚIUNILE CRONICE (LOMBALGII, ARTROPATII, NEUROPATII, BOLI AUTOIMUNE, CANCER)
  • CREȘTE CONTROLUL ASUPRA PROPRIEI MINȚI (poți opri mintea și emoțiile din a te conduce pe tine)
  • EXPERIMENTEAZĂ REALITATEA AȘA CUM ESTE (trăiește viața cu ochii larg deschiși, experimentează conexiunea ta cu universul și valoarea ființei tale)

Există și o altă formă în afară de meditație și yoga?

Toți am auzit de yoga și meditație, dar deseori spunem că nu avem timp pentru asta în programul nostru aglomerat. Pe lângă strategiile potrivite pentru a găsi acest timp, există variante de a beneficia de avantajele Mindfulness printr-o variantă ușor de accesat, pe care să o poți face oriunde și oricând (când stai în trafic, la muncă, în pauză sau în vacanță).

În Clinica Hope predăm pacienților și clienților noștri principii de mindfulness și acceptare radicală dezvoltate de Marsha Linehan în terapia dialectic-comportamentală. Ele reduc suferința adusă de anxietate, furie surdă sau depresie, precum și dezechilibrele emoționale.

Programul nostru denumit „Mindfulness la purtător” constă în teorie și exerciții practice, care să ducă la o trăire conștientă a vieții, pas cu pas.

Avem 3 CE să facem ca să fim mindful (Observă, Descrie, Participă) și 3 CUM să facem aceste 3 acțiuni (Pe rând, Eficient, Fără evaluări negative/etichete).

Daca vrei sa stii mai multe despre mindfulness, acceseaza link-ul:  9 idei mindfulness pentru o vacanta mai frumoasa

anca raducan

Mindfulness la purtător: cum va decurge

Cu cine ?

Anca Răducan, psiholog și psihoterapeut cu formare în Terapia Experiențială și competențe în Terapia Cognitiv-Comportamentală și Dialectic – Comportamentală.

 

Cand ? 

Atelierul va avea loc in perioada 24-25 August, ora 10:30 – 13:30, la Clinica Hope, str. Sfantul Stefan nr 7, sector 2, zona Piata Unirii.

 

Cat costa ?

 

Puteti participa la aceasta editie fara sa platiti nimic.

Avem posibilitatea de aceasta data sa va oferim participarea la acest atelier cu decontare prin CASMB. Asadar este destinat doar persoanelor care sunt asigurate si pot veni cu bilet de trimitere de la medicul de familie. Puteti afla toate conditiile accesand link-ul de mai jos.

Participa la atelierul ”MINDFULNESS LA PURTĂTOR”

Participa la atelierul ”MINDFULNESS LA PURTĂTOR”

Programeaza-te
Call Now Button